2012/12/02

welcome to my heart



Өвлийн төгөлд цор ганц мод ногоон хэвээр
Өнгөрсөн шөнө орсон цас түүнд дурлан хайлжээ
Өөрийгөө зориулж мөчирт нь буугаад хайлах нь
Энэ цас яг над шиг дурлажээ  Үргэлжлэл бий.........................


Цагаан сарнай өвлийн ойг бүрхэн ургажээ
Цасан ширхэг дээрээс биш хөл доороос бударна
Хайрт минь чи миний сэтгэлийн жаргал юм шүү
Welcome to my heart

Эргэн тойрон дун цагаан
Элэн нисэх шувууд цагаан
Чамдаа өгсөн сэтгэл минь мөнхийн цагаан
Миний хайрын орон зайд
Өөр хэн ч биш чи минь үүрд оршино
Дандаа хайрлагдана аа
Welcome to my heart


Газар дэлхий цав цагаан болсон байтлаа
Ганцхан модонд цасгүйн учир юу билээ
Орчлон дээр үй түмэн хүмүүс байдаг хэрнээ
Чамдаа би яагаад хайлаа вэ

Эргэн тойрон дун цагаан
Элэн нисэх шувууд цагаан
Чамдаа өгсөн сэтгэл минь мөнхийн цагаан
Миний хайрын орон зайд
Өөр хэн ч биш чи минь үүрд оршино
Дандаа хайрлагдана аа
Welcome to my heart

Эргэн тойрон дун цагаан
Элэн нисэх шувууд цагаан
Чамдаа өгсөн сэтгэл минь мөнхийн цагаан
Миний хайрын орон зайд
Өөр хэн ч биш чи минь үүрд оршино
Дандаа хайрлагдана аа
We
lcome to my heart

No comments:

Post a Comment